22.04.21

 

Доброго ранку,мої розумнички.Сьогодні свято-День Землі.

Намалюй малюнок для нашої Землі.
Фото чекаю у вайбері.
Я досліджую світ
Сьогодні ми поговоримо про кімнатні рослини.
Подивись відео.
Відкрий друкований зошит на сторінці 32,з.4,виконай.

Українське читання
Відгадай загадку.
Букви всі від -А до Я,-
Як одна міцна сім'я.
Варто всіх у цій родині
Знати грамотній дитині.
Так,вірно.Це Абетка. Можна ще назвати Алфавіт,Азбука.
Слухай пісеньку та намагайся запам'ятати.
Візьми в руки свій Букварик ,розгорни його на останньому форзаці.Абетка -поруч!Якщо забудеш,завжди можеш повторити.
На сторінці 76-79,прочитай історію про те,чому буква "Я" остання в алфавіті.
Відпочинь


Українська мова
В друкованому зошиті на сторінці 64 на тебе чекають букви українського алфавіту.Напиши їх так красиво,як тільки вмієш!

Мистецтво
Дивись уважно відео і створюй чарівного птаха.
Ви гарно сьогодні попрацювали.Молодці.Чекаю фото виконаних робіт в вайбері.
Ваша Катерина Євгеніївна!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

09.04.20

30.01.2023

27.03.20