05.05.21

Доброго ранку,мої любі учні!Пригадайте,яка зараз пора року?Правильно...весна.А який місяць?Так...травень(май).Подивись.
Зовсім скоро свято-"День Матері",я пропоную вам сьогодні-завтра зробити креативне фото зі своєю матусею і прислати його мені.

Я досліджую світ
Сьогодні ми дізнаємося  хто такі птахи і звірі.
Подивись відео.
Відкрий друкований зошит на сторінці 35,виконай.
Подивись.
Відкрий друкований зошит на сторінці 36,виконай.

Англійська мова

Завдання у блозі Яни Миколаївни

Математика
Додаємо і віднімаємо числа.Подивись відео-урок.
Відкрий друкований зошит на сторінці 54,виконай.
Українська мова
Чи вмієте ви писати слова з буквою Щ?Продемонструйте мені,відкрийте друкований зошит, с.10-11,виконай.Пиши, правильно поєднуючи букви.
Фізична культура

Завдання у блозі Тетяни Анатоліївни

                                                                https://fiz-ra-nvk.blogspot.com/


Молодці!Чекаю фото виконаних робіт у вайбері!Міцного вам здоров'я.Ваша Катерина Євгеніївна.


 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

09.04.20

30.01.2023

27.03.20